© copyright s.v.Tivoli
Teams Teams

Wedstrijdprogramma & uitslagen

Wedstrijdprogramma

“Het Programma” wordt iedere 14 dagen per email naar u verzonden. Hierin vindt u het wedstrijdprogramma voor de komende 2 weken, nieuws en eventuele activiteiten binnen de vereniging.

Voetbal.nl

Op iedere teampagina vindt u 1 of 2 links, afhankelijk of het team mee doet in de beker, naar www.voetbal.nl. Hier vindt u alle informatie v.w.b. competitie en beker programma, standen en uitslagen. Je moet geregistreerd zijn om de competitiegegevens van het Nederlands amateurvoetbal te kunnen bekijken. Een KNVB nummer is niet verplicht, maar iedereen mag zich registreren op Voetbal.nl. Registreren is gratis.

Uitslagen

De uitslagen van al onze teams zijn ook te vinden in het “Programma-widget”. Voor ons vaandelteam kunt u een bezoek brengen aan “Amateurvoetbal eindhoven.nl”. Tivoli speelt in de 5e klasse H.

LET OP:

Voor actuele wijzigingen van het wedstrijdprogramma zie hiervoor het “KNVB Uitslagen en Programma-widget”. De KNVB-widget vindt in het menu u onder [Mededelingen] Indien tijdig bekent wordt dit ook in het 2-wekelijks “Programma” verandert.
naar widget naar widget naar widget naar widget